Saturday, June 12, 2010

SUPERWOMEN & Hv a Big Income



Ermm, aku nak share ckit pasal 1 of my mentor yang aku kagum sangat semangat perjuangan dia.. taraaa introduce CA Hjh Noryati Wahab----------------------------->>> beliau nie,merupakan seorang ibu yang mempunyai anak 8 orang, surirumah sepenuh masa, x reti bawak kereta sampai skrg(aku x tipu) dan yang paling2 aku kagum adalah pendapatan yang dia perolehi dalam DCL nie lebih kurang RM50K setiap bulan Whaoooooooo............
MEMANG HEBAT
Yang paling aku terharu dengan sikap CA Hjh Noryati nie, dia seorang yang rendah atiey.. seorang IBU HEBAT (superwomen)....
AKu..selalu ingat kata2 dia..>>>>
"NAK BERJAYA PERLU ikut cara orang yang berjaya"
x,de alasan untuk kite x nak berjaya, sebab sudah ada mentor yang berjaya, apa lagi ikut jerk jalan n cara org berjaya.. HEBAT HEBAT HEBAT HEBAT
SAo Chin Hao... c On nxt Rnd Cnr.......

No comments:

Post a Comment