Tuesday, June 15, 2010

BabY.. BIDADARI????

PUAN SRI HARTUTI 26 thn
Salam,, to all my prenzz.. k. kali nie aku nak share. perkara yg best sgt2 mcm title kat atas.. Baby.... Bidadari.. Pict kat atas nie.. member baik aku.. aku yg introduce dia ngan produk DCL nie.. dalam bulan 3 2010 cam tuee.. Nak cete sikit ler situasi member baik aku nie.. dia PERNAH 2 kali KegUGURAN, dR pun dah jumpa.. semua Sihat.. alhamdulilah.. then apabila dia mula menggunakan produk2 nie.. dengan Izin Allah Swt.. member aku disahkan mengandung.. ALHAMDULILAH.. rezeki..



<------Bina DAri Dalam Diri (BIDADARI)


  1. Kandugan :- KURMA , KACIP FATIMAH , AKAR SERAPAT , MANJAKANI , JARUM EMAS , SERAI , SIRIH , MADU


KEISTIMEWAAN BIDADARI :-


  • Mengecutkan rahim

  • mengecutkan otot faraj

  • menyempitkan faraj

  • menguatkan sistem kemutan

  • memberi impak positif kepada pasangan (suami) semasa perhubungan kelamin

  • membina rahim

  • membantu masalah keputihan

  • membantu mengatasi masalah sengugut

  • menambahkan kolegen dalam badan

  • mencantikkan kulit & menaikkan seri wajah

  • membantu menghilangkan bau badan dan mulut

  • melegakan panas badan

  • membekalkan tenaga segera

  • membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan

*bagi anak Dara.. x jadi masalah untuk anda semua.. minum bidadari nie.. ianya bagus untuk menjaga rahim dan kesihatan wanita.. sudah terbukti.. anak dara yang minum , apabila mereka sudah berkahwin.. alhamdulilah senang untuk mendapat zuriat dengan izin allah swt. Segugut yang teruk,, sehingga berguling-guling jugak.. insyallah dengan meminum Bidadari ini jugak beransur pulih.. kEPUTIHAN.. juga boleh diatasi..

WAH alhamdulilah. syukur pada allah swt, sebab dengan izinya.. member aku.. disahkan mengandung.. menitik air mata aku.. tanda gembira.. ermm nie antara produk2 Sensasi DCL. sambil membantu member aku.. 0.25% disedekahkan pada anak yatim.. dapat akaun duniawi n akhirat.. bestnya.....

k.. We c On Nxt Rnd CRnr yeUrk.. SAO Chin ceeee

No comments:

Post a Comment