Wednesday, September 8, 2010

WELCome bacK ...



Salam Ukhwah blogerzz,





Uhh, lama benar x Update Blog Kesayangan aku nie.. macam2 jadi kat aku sepanjang 2-3 bulan nie, dalam Biz, dalam pekerjaan, dalam kehidupan, ermm bak kata mcm2 lar.. Perjuangan aku dalam untuk meneruskan cita-cita dan impian akan tetap diteruskan, walaupun mcm2 halangan dan rintangan berlaku akhir-akhirnie. Sudah pasti, aku perlu kuat dalam menghadapi perjalanan kehidupan ini yang diibaratkan bagai roda yang berputar.. Insan-insan seperti Hamran Abd Rahman[ayah] dan Maznah Baba[ibu], buatkan aku akan lebih menghargai mereka kerana selalu menyokong dan terus menyokong dengan apa yang aku buat selama ini. Dari semasa ke semasa aku akan mengemaskini aktiviti perniagaan aku yang terbaru, disamping perniagaan yang lama masih diteruskan..

Aku target sebelum 3o tahun, aku perlu berjaya dalam perniagaan yang dicebur. sekurang2nya aku berjaya melunaskan hutang PTPTN aku.. sentuh bab kahwin pula, aku serahkan pada yang maha esa.. dia maha mengetahuai jodoh ku.. apa yang penting skrg nie aku perlu fokus dengan apa yang aku nak.. BERJAYA DUNIAWI dan UKHRAWI hendaknya.. INSyallah.




Aku ada 3 bulan lagi sebelum 2010 Labuhkan tirainya, Sekurang2nya aku perlu kerja keras dalam melunaskan impian yang berbaki 40% lagi untuk dicapai. Aku nak bawak family pei Singapore (PULAU SENTOSA ) Jalan2 makan angin, insyallah disamping jumpa saudara mara aku kat cna.. So, nak pei cna aku kne kerja keras cari duit lar.. hahahahaha..... Mesti best, aku perlu berangan-angan dulu, then bila dah ada angan-angan aku akan kerja keras untuk dapatkan dan jadikan REALITI.
Ok, lar Aku rasa, cukup lar sampai cnie, aku share apa impian aku.. after dis aku nak share plak pasal bIz nak bakal Aku teraJuai..yeahhhh.. ADIOs , Amigos..W,salam.

No comments:

Post a Comment